Spoštovani!
Veseli smo, da vas je zaneslo na našo spletno stran.
Iskreno upamo, da vas bomo imeli čast tudi v živo pozdraviti na naši recepciji in vam izkazati pristno štajersko gostoljubje med Dravo in Pohorjem!
Ekipa Hotela Bau Maribor
V kolikor ste pri nas opravili rezervacijo za namestitev, zasebni najem wellness centra ali seminarskega prostora, se z našimi pogoji poslovanja strinjate. Splošni pogoji veljajo tudi za vse drugače opravljene rezervacije, na primer prek agencij ali spletnih posrednikov. Če ni eksplicitno navedeno drugače na potrjeni ponudbi, veljajo vsi pogoji iz teh Splošnih pogojev.
Delovni čas recepcije: 06.30 – 10.00 ure in 15.00 – 22.00 ure.
V kolikor gost ne pride do 18. ure ali ne sporoči poznejše ure svojega prihoda, si pridržujemo pravico, da se soba odda.
Rezervacija
Rezervacije lahko opravite preko spletne pošte, s katero nam na naslov info@hotel-bau.si pošljete vaše povpraševanje, mi pa vam posredujemo ponudbo. Samo povpraševanje (oziroma naša ponudba) ne štejeta za potrjeno rezervacijo, saj je bistveni pogoj za veljavnost prijave vaša potrditev rezervacije oziroma naše ponudbe. V primeru, da potrditve ne prejmemo, se šteje, da rezervacija ni bila nikoli naročena.
Skupinska rezervacija: o pogojih rezervacij za skupine se dogovorimo za vsako skupino individualno, odvisno od velikosti, termina in zahtev.
Individualna rezervacija: Opravite jo lahko preko kontakta z našo recepcijo (po telefonu ali elektronski pošti), na naši spletni strani ali na katerem izmed rezervacijskih portalov.
Plačilo: je možno preko nakazila na naš TRR, avtorizacija kreditne kartice pred prihodom, gotovina, bančne kartice (Visa, Mastercard, Maestro), turistični boni (izdani od Republike Slovenije in jih je možno koristiti do 30.06.2022).
V cene turistična in promocijska taksa nista vključeni. Obračunamo jo po veljavnem ceniku MOM.
Pogoji povpraševanj in rezervacij
Vsak uporabnik spletne strani, ki pošlje povpraševanje se zavezuje, da je vpisani elektronski naslov aktiven in veljaven. Prav tako, v kolikor poda tudi telefonsko številko, enako velja zanjo – je veljavna in aktivna. S tem nas pooblasti, da ga lahko kontaktiramo z namenom obveščanja in preverjanja v zvezi s povpraševanjem in dalje z rezervacijo. V primeru, da uporabnik ni elektronsko ali telefonsko dosegljiv oziroma nam posreduje napačen ali neveljaven elektronski naslov in/ali telefonsko številko, si pridržujemo pravico do odpovedi rezervacije.
Parkirišče
Vhod na hotelsko parkirišče je iz Limbuške ceste. Parkiranje je za hotelske goste, za obiskovalce wellness centra hotela Bau in udeležence dogodkov v seminarskem prostoru hotela Bau, brezplačno. Na njem parkirate na lastno odgovornost.
Prosimo vas, da dragocenih predmetov in denarja ne puščate v vozilih, saj za varnost vaših predmetov ne odgovarjamo.
Prijava
Prijava poteka med 15.00 in 22.00 uro. Kasnejša prijava ali odjava je možna samo po vnaprejšnjem dogovoru.
V primeru povečanega obsega dela, si hotel pridržuje pravico do spremembe vseljivosti sob.
Za prijavo nujno potrebujete veljaven uradni osebni dokument s fotografijo (osebna izkaznica ali potni list). Brez njega prijava ni mogoča. Za državljane RS Slovenije tudi vozniško dovoljenje.
Zgodnejši prihod
v sobo je mogoč izključno ob predhodnem dogovoru in proti doplačilu 40 EUR na sobo.
Prosimo, da zmeraj predhodno preverite ali je kasnejši odhod iz sobe, kot tudi zgodnji prihod v sobo mogoč. Te storitve so možne zgolj ob predhodni potrditvi s strani hotela in so odvisne od trenutne razpoložljivosti/zasedenosti hotela.
Odjava
Check-out je potrebno opraviti do 10.00 ure.
Poznejši odhod je možen izključno ob predhodni odobritvi in proti doplačilu:
Plačilo
Individualne rezervacije :
Račun za nastanitev lahko poravnate z gotovino ali s kreditnimi/debetnimi karticami in nakazilom na račun hotela do prihoda. Če odidete pred predvidenim datumom odhoda, posebne in promocijske ponudbe ne veljajo, tako da je potrebno plačati ceno sobe po ceniku. Popusti se ne seštevajo.
Sprejemamo naslednje plačilne kartice:
V primeru, da kartica ne bo imela ustreznega kritja, bo pred prijavo potrebno poravnati namestitev z gotovino ali nakazilom na račun.
Pred odjavo morajo biti poravnane vse obveznosti, vključno z dodatnimi potroški za na primer hrano, pijačo in wellness storitve. V kolikor je vaše bivanje daljše od sedmih (7) dni, je potrebno na 7. dan poravnati vse obveznosti nastale do vključno 7. dne bivanja.
V primeru, da gost pozabi prijaviti škodo, ki jo je povzročil v sobi oziroma kakršnekoli ostale plačljive storitve in produkte, ki jih (še) ni poravnal, si Hotel pridržuje pravico, da za te stroške bremeni njegovo plačilno kartico po odhodu gosta.
Skupinske rezervacije:
Pri skupinskih rezervacijah je potrebno predplačilo v višini 30% rezerviranih namestitev ter preostanek do 7 dni pred prihodom skupine v hotel oz. drugače, v kolikor je to pisno dogovorjeno.
Cene
Cene za nastanitev vsebujejo zakonsko določen DDV, razen če to na ponudbi ni drugače navedeno. Cene vključujejo izključno tisto, kar je vsakokrat navedeno na ponudbi in kar vključujejo ponudbene cene ali posebna ponudba, ki jo naročnik potrdi oziroma rezervira. V ceno nista všteti turistična in promocijska taksa.
Ob odhodu iz hotela boste prejeli račun za bivanje ter dodatne storitve. Recepcijo je potrebno še pred izdajo računa obvestiti o načinu plačila ter v primeru izstavitve računa na podjetje pravilno posredovati podatke o podjetju za izdajo računa. Vljudno vas prosimo da račun pregledate na recepciji takoj po odjavi. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Otroci
Ob rezervaciji je potrebno navesti starost otrok. V kolikor so otroci stari 14 ali več let se tretirajo kot odrasli. Otroške posteljice so na voljo za izposojo proti plačilu.
Hotel nudi možnost otroških posteljic v sobi, maksimalno število le-teh je 1. Doplačilo za otroško posteljico znaša 10,00 € / noč. Ob rezervaciji sobe je potrebno narediti tudi rezervacijo otroške posteljice. Število otroških posteljic je omejeno.
Vsak otrok, ne glede na starost in višino morebitnih popustov, mora imeti veljavne dokumente. Za starost otroka se šteje starost, ki jo bo otrok dosegel na dan pričetka storitve in ne starost, ki jo ima na dan prijave.
Otroci, ki potujejo s starši in obiščejo hotel, morajo biti v vseh hotelskih prostorih pod stalnim nadzorom odraslih oseb.
Turistična in promocijska taksa ter hotelska pristojbina
Cena za nastanitev se poveča za znesek turistične in promocijske takse ter hotelske pristojbine. Turistično in promocijsko takso ter hotelsko pristojbino je treba poravnati za vse dni nastanitve.
cena takse je predpisana občinska taksa, katere višina se letno usklajuje;
odrasla oseba plača polno predpisano vrednost in otroci od 7-18 let pa polovično vrednost;
Znesek turistične takse je enak v katerem koli hotelu v mestu Maribor in ni vključen v osnovno ceno sobe.
Osebe, ki so oproščene turistične takse morajo ob prijavi v hotel predložiti ustrezna dokazila.
Politika odpovedi rezervacije
V kolikor na potrjeni ponudbi ni eksplicitno navedeno drugače, lahko gostje rezervacijo odpovedo pod pogoji kot opredeljeno v nadaljevanju.
Odpoved brez stroškov je možna do 30 dni pred prihodom, kasneje pa ne glede na razlog brezplačna odpoved ni več mogoča.
29 – 14 dni pred prihodom zaračunamo 20% zneska rezervacije
13 – 7 dni pred prihodom zaračunamo 30% zneska rezervacije
6 – 2 dni pred prihodom zaračunamo 50% zneska rezervacije
ob kasnejši stornaciji ali neprihodu zaračunamo 100% zneska rezervacije
V kolikor ste rezervacijo opravili na direktnih rezervacijskih kanalih, jo morate odpovedati izključno na kanalu, kjer ste jo sklenili ob rezervaciji.
V primeru rezervacij ‘non refundable’ oz. brez povrnitve stroškov se, ne glede na okoliščine, denarja ne vrača.
Pravica do zavrnitve
Pridržujemo si pravico do zavrnitve rezervacije in v posebnih okoliščinah pravico do preklica, prilagoditve ali spreminjanja vašega aranžmaja. Če moramo rezervacijo preklicati, prilagoditi ali spremeniti, se bomo po najboljših močeh potrudili, da bomo ponudili alternativni termin. Če naše alternativne ponudbe ne boste sprejeli, vam bomo vrnili ves položen denar.
Sprememba ali odpoved s strani hotela
Hotel ima pravico, da spremeni ali odpove to pogodbo kadarkoli za kakršenkoli primer, če je to potrebno zaradi višje sile ali česarkoli drugega, na kar hotel nima vpliva. V tem primeru hotel vrne ves denar, ki ste ga že vplačali. Odgovornost hotela je omejena na vrnitev pologa. Hotel ni odgovoren a kakršnokoli drugo škodo.
Sporazum o kreditnih karticah in politika poškodb
Naročnik sprejme vse pogoje pogodbe/ponudbe o bivanju, obveznosti za stroške, povezane z najemom sobe in ostalimi storitvami ter morebitno škodo, ki presega običajno obrabo med trajanjem najema.
V primeru večjih madežev na inventarju ali opremi, soglašate s plačilom dodatnega čiščenja v višini najmanj 100 EUR.
Za poškodbe inventarja ali opreme se obračunajo dejanski stroški popravila oziroma zamenjave, povišani za 20% za manipulativne in administrativne stroške.
Škoda, ki bi jo namerno ali nenamerno povzročili gosti in bi onemogočila nadaljnjo uporabo sobe, drugih prostorov ali inventarja oziroma opreme, in bi vodila v izgubo prometa zaradi nezmožnosti uporabe, se bo ugotavljala z neodvisnim izvedencem. Tudi ta strošek nosi gost oziroma povzročitelj.
Naročnik dovoljuje, da bodo ti stroški zaračunani na kreditni kartici tudi po odhodu gosta, če gost škode sam ne prijavi v času bivanja hotelskemu osebju. V odsotnosti drugega plačilnega sredstva, naročnik izrecno pooblašča Hotel, da bremeni naročnikovo kreditno kartico za plačilo vseh naštetih postavk. Hotel lahko pridobi katera koli sredstva ali kreditne kartice tudi od drugih zastopnikov oziroma posrednikov (AirBnB, Booking.com, Expedia…)
Poslovni dogodki
Naročnik (poslovnega) dogodka je v celoti odgovoren za vsakršno povzročeno škodo na inventarju, opremi ali kakršnokoli drugo poškodbo povzročeno s strani podizvajalcev naročnika in udeležencev dogodka. Odprava povzročene škode se obračuna po dejanskem strošku popravila oziroma nadomestila povečano za 20% za manipulativne in administrativne stroške.
V primeru, da naročnik / organizator poslovne skupine ne želi, da udeleženci posredujejo svoje plačilne kartice ob prijavi, mora plačilno kartico ali varščino zagotoviti sam in je s tem odgovoren tudi za stroške udeležencev vključno z morebitno nastalo škodo.
Če v ponudbi ni drugače navedeno, veljajo plačilni pogoji z 8 dnevnim odlogom plačila po izdaji računa. V primeru zamude zaračunavamo zakonske zamudne obresti.
Darilni in vrednostni boni
Darilni in/ali vrednostni boni imajo veljavnost in storitev zapisano na vsakem darilnem ali vrednostnem bonu.
V kolikor na darilnem bonu datum veljavnost ni zapisan, se šteje, da je darilni bon veljaven eno leto od datuma izdaje. Darilne bone je potrebno predložiti ob prijavi v hotel na recepciji. Predati je potrebno originalni darilni bon, kopije darilnih bonov ali scan-i niso veljavni.
Predhodna rezervacija storitve je obvezna. Pri rezervaciji je potrebno povedati številko darilnega bona, v nasprotnem primeru storitev ni mogoče koristiti.
V primeru, da na storitev stranka ne pride, rezervacije pa ne odpove, se darilni bon smatra kot vnovčen. Pri wellness in gostinskih storitvah je rezervacijo potrebno odpovedati vsaj 24 ur pred dogovorjenim terminom, sicer se darilni bon smatra kot vnovčen. Pri nočitvah v hotelu je potrebno rezervacijo odpovedati vsaj 72 ur pred prihodom.
Darilni bon za navedeno storitev je mogoče koristiti enkrat.
Bivanje v Hotelu Bau Maribor
Za hotelsko kartico za odklepanje vaše sobe ste odgovorni sami. V primeru izgube, hotel ne odgovarja za kakršnokoli nastalo škodo (ali v sobi ali vašem imetju). Strošek nove kartice obračunamo po hotelskem ceniku.
V sobi in drugih hotelskih prostorih ne uničujte pohištva. V kolikor do poškodb pride, ste dolžni poravnati škodo. Oceni jo pooblaščena oseba s strani hotela.
V sobah je strogo prepovedano kuhanje/ priprava obrokov na plinskih, električnih ali indukcijskih kuhališčih.
V kateremkoli prostoru v hotelu je prepovedano hraniti visoko vnetljive predmete, nevarne predmete in predmete, ki predstavljajo nevarnost drugim ter s tem predstavljajo grožnjo življenju in zdravju ljudi. Namestitvene enote je prepovedano uporabljati v ne-legalne namene.
Hotel ne prevzema odgovornosti za manjko, poškodbe ali izgubo denarja, nakita ali drugih vrednostnih predmetov / papirjev gosta v kolikor le-ti niso bili varno shranjeni v hotelski sef ali sef, ki je na voljo gostom v namestitveni enoti.
Odnašanje inventarja iz sob oziroma skupnih prostorov hotela Bau ni dovoljeno.
V primeru, da gost želi podaljšati bivanje mora obvestiti recepcijo najkasneje do 9. ure na dan predvidenega odhoda. V kolikor so kapacitete na voljo, receptor gostu z veseljem podaljša bivanje.
V primeru, da gost pusti stvari in drugo lastnino v hotelski sobi, po 10. uri na dan predvidenega odhoda, si hotel pridržuje pravico, da sobo v primeru zasedenosti hotela izprazni na stroške gosta, ali pa gostu zaračuna dodatno nočitev (v primeru, da je možno podaljšanje bivanja) po veljavnem ceniku.
Gost ne sme predati hotelske sobe v uporabo drugi osebi, četudi noč za katero je že plačal, še ni minila.
Hotel ponuja storitve v skladu s svojim standardom. V primeru, da gost ima kakršnekoli pritožbe glede kakovosti storitev, jih je treba prijaviti na recepciji.
Stranka nima pravice, da se ji pripravi prav določena soba, čeprav se osebje v Hotelu Bau potrudi, da bi upoštevali strankine želje.
Vsa dodatna ponudba, je na voljo le na povpraševanje in v primeru razpoložljivosti.
Zajtrk
Našim gostom nudimo zajtrk vsak dan okvirno med 07.00 in 9.30 uro, vendar se točen čas prilagaja glede na situacijo in potrebe naših gostov.
O točni uri zajtrka boste obveščeni ob prijavi. V kolikor ga potrebujete prej ali kasneje, to sporočite recepciji. Z veseljem vam bomo pripravili zajtrk za zraven vendar je to stvar predhodnega (na dan pred dogodkom do 19.00 ure) dogovora.
Kajenje
V vseh notranjih prostorih hotela je kajenje strogo prepovedano. V primeru kršitve, se zaračuna strošek globinskega čiščenja 200,00€/dan. Kajenje v zaprtih prostorih je tudi zakonsko prepovedano.
Kajenje je dovoljeno zunaj – pred hotelom, na parkirišču in terasi.
Hišni ljubljenčki
Zanje je potrebno doplačilo 10,00€/ žival/ noč. Vljudno vas prosimo, da se držite smernic za bivanje s psom, ki jih prejmete ob prijavi v hotel. V primeru škode na hotelskem inventarju, ste škodo dolžni poravnati. Višino določi pooblaščeno hotelsko osebje. Obvezna predhodna najava.
Hišni ljubljenčki nimajo vstopa v vsa hotelska območja.
Izguba in poškodba lastnine gostov
Žal ne moremo odgovarjati za izgubljeno ali poškodovano lastnino ali za poškodbe, ki ste jih vi ali kdo iz vaše družbe utrpeli med nastanitvijo v hotelu ali naši posesti. Prav tako soglašate, da boste v primeru prihoda policije sodelovali z državnimi organi in po svojih močeh pripomogli k odkritju nepridipravov.
Pritožbe zaradi okvar
Če v sobi pride do kakšnih okvar, mora gost o tem nemudoma obvestiti hotel ali njegove predstavnike, ter dovoliti, da v doglednem času odpravi težavo.
V primeru, da gost tega ne stori, zavračamo vsakršno možnost poznejših reklamacij ali zahtevkov po vračilu denarja. S tem eksplicitno soglašate, da se odrekate pravici do reklamacije ali zahtevkov po vračilu (dela) denarja po vašem odhodu.
Dostop in pravica vstopa
Pridržujemo si pravico, da vstopimo v sobo v primernem času in iz upravičljivih razlogov. Hotelsko osebje in vzdrževalci lahko iz upravičljivih razlogov, še posebej zaradi nujnih vzdrževalnih del in pregleda vstopijo v sobo.
Ure počitka
V nočnem času (22.00-06.30) je v hotelu čas za počitek in so prepovedane vsakršne zabave v hotelskih sobah in na hodnikih. V tem času v hotelu tudi ni dovoljeno prepevanje, kričanje, loputanje z vrati. V primeru neupoštevanja hišnega reda soglašate s tem, da vas receptor, varnostnik ali drugo osebje hotela pospremi iz hotela, da bi lahko drugim gostom zagotovili počitek v nočnem času. Vračilo denarja ni mogoče.
Dnevni počitek vključuje izključno uporabo sobe (dogovorjen čas) v dnevnem času od 08.00-20.00 ure.
Klimatizacija in ogrevanje
Vse hotelske sobe in skupni prostori hotela kategorije 4* so klimatizirani. Hlajenje in ogrevanje v sobah je individualno nastavljivo v razponu +/- 3°C. Ob odprtju okna se ogrevanje oz. hlajenje avtomatsko izklopi.
V sobah in skupnih prostorih hotela kategorije 3* ni klimatizacije.
Pravila glede hrane in pijače
Odnašanje hrane iz restavracije ni dovoljeno. V kolikor gostje tega vendarle ne bi spoštovali , bo hotelsko osebje obračunalo polno ceno obroka na sobo gosta.
V hotelsko restavracijo, seminarski prostor, wellness in lobby prav tako ni dovoljen vnos lastne pijače in hrane. V primeru konzumacije v prostorih hotela se lahko obračuna postrežnina. Ob vnosu lastne hrane in pijače v sobo se prav tako zaračuna strošek postrežnine, ki vključuje delo čiščenja in odnašanja embalaže.
Oprema za pripravo kave in čaja
V nekaterih sobah 4* je na razpolago kuhalnik vode, dve skodelici ter izbor kave in čaja. Uporaba kuhalnika vode je brezplačna. V primeru odtujitve ali poškodovanja kuhalnika si hotel pridržuje pravico zaračunati stroške. V kuhalniku ni dovoljeno greti ali kuhati nobenih drugih tekočin razen vode. Stroški poškodovanja ali odtujitve kuhalnika vode so 100,00€.
Wellness center hotela Bau Maribor
Vstop v wellness center hotela Bau je mogoč le polnoletnim osebam. Prostor za savnanje je namenjen počitku in umirjanju.
Wellness obratuje izključno za individualne najeme med 10.00 in 21.00 uro.
Pri nas dobite brisačo, rjuho in kopalni plašč.
Za obisk wellness centra je potrebna predhodna rezervacija – klic na hotelsko recepcijo 02 421 63 10. Ponudbo si lahko ogledate na naši spletni strani.
Plačilo storitve je ob prihodu v hotel ali predhodno nakazilo na naš TRR. Plačilo je vezano na paket + začeto koriščeno uro (tudi če ni cela) + morebitno dodatno osebo ali storitev. V določenih terminih je potrebno plačilo v naprej na hotelski recepciji ali nakazilo na bančni račun.
Glede na to, da wellness center pripravimo samo za vaš obisk, je primerno, da nas v primeru, da ne morete priti, obvestite najkasneje 1 uro pred prihodom. V nasprotnem primeru si pridržujemo pravico, da vam rezervacijo v prihodnje odklonimo ali zahtevamo predplačilo.
Za zagotovitev kakovostne storitve je nujno potrebno, da se držite časovnih okvirjev vaše rezervacije, saj je na to vezana dolžina vašega obiska (ob zamudi ne bo mogoče prestaviti časa odhoda in zato ne boste mogli koristiti celotnega rezerviranega časa) ter storitev za naslednjega uporabnika. Med rezervacijami si zmeraj pustimo dovolj časa za temeljito čiščenje. V kolikor samovoljno podaljšate, porušite celoten rezervacijski sistem za tisti dan. V tem primeru vam zaračunamo strošek nenačrtovane začete ure (50,00€).
V wellness centru je, tako kot v celotnem hotelu strogo prepovedano kajenje ter uporaba tobačnih izdelkov ter njihovih nadomestkov. Ob kršitvi vam prepovemo bodočo uporabo wellness centra ter zaračunamo strošek dodatnega čiščenja v višini 200,00€.
Za wellness center je mogoče kupiti tudi darilne bone. Ob rezervaciji termina, ki ga boste poravnali z darilnim bonom, je potrebno navesti številko darilnega bona, ob samem obisku, ga pa morate imeti s seboj in predati naši recepciji. V nasprotnem primeru vam lahko zavrnemo rezervacijo ali samo koriščenje wellness centra.
Seminarski prostor hotela Bau Maribor
Za uporabo seminarskega prostora je potrebna predhodna rezervacija, ki jo lahko opravite po telefonu, elektronski pošti ali osebno, na naši recepciji.
Pravila za uporabo seminarskega prostora si lahko ogledate na naši spletni strani.
Pogoje uporabe in stroške opredelimo v ponudbi za rezervacijo seminarskega prostora. S potrditvijo rezervacije se z našimi pogoji strinjate.
Obračuna se ali na uro ali na dogodek. V primeru cene na uro, se vedno upošteva vsaka začeta (in ne polna) ura.
Avtorske pravice
S to spletno stranjo upravlja Hotel Bau Tomislav Bau s.p. (v nadaljevanju Hotel Bau) in je izključen imetnik vseh pravic, ki so določene v Zakonu o industrijski lastnini in Zakonu o avtorskih pravicah. Vsebine, objavljene na spletnih straneh Hotel Bau so last Hotela Bau in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene ter ob predhodnem pisnem soglasju. Hotel Bau si pridržuje pravico do spremembe vsebin.
Pridržki
Hotel Bau bo na svojih spletnih straneh zagotavljal točnost podatkov, vendar opozarja uporabnike, da so podatki informativnega značaja, zato ne prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in celovitost podatkov ter za kakršnokoli škodo, neprijetnost ali posledico, ki bi uporabniku morda nastala zaradi morebitnih napak, nepopolnosti ali netočnosti podatkov. Hotel Bau ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitne viruse, ki bi se k uporabnikom prenesli s te spletne strani, in priporoča, da se uporabniki pred nevarnostjo virusov ustrezno zavarujejo še pred prenosom informacij s te spletne strani. Hotel Bau ni odgovoren za občasno nedelovanje spletne strani in ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi izhajala iz nezmožnosti dostopa do spletne strani, uporabe informacij ali nedelujoče domene, ki so posledica tehničnih težav.
Politika zasebnosti
Informacije o urejanju zbiranju, hrambi in obdelavi osebnih podatkov, ki jih Hotel Bau zbira od vas:
Upravljalec
Hotel Bau Tomislav Bau s.p.
Naslov: Limbuška cesta 85, 2000 Maribor
Telefon: +386 02 421 63 10
E-pošta: info@hotel-bau.si
Osebni podatki in namen njihove obdelave
V kolikor želite kontaktirati Hotel Bau , morate izpolniti obrazec na naši spletni strani. Z izpolnitvijo tega obrazca in potrditvijo posredujete naslednje kontaktne podatke:
Ime
Priimek
E-poštni naslov
Kontaktne podatke, ki nam jih posredujete ob izpolnitvi obrazca potrebujemo za komunikacijo z vami.
Hotel Bau spoštuje vašo zasebnost in je zavezan, da pri zbiranju, hrambi in obdelavi osebnih podatkov ravna skrbno in v skladu z veljavnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov.
Soglasje
Osebne podatke, ki nam jih posredujete ob izpolnitvi obrazca obdelujemo z vašim jasnim in nedvoumnim soglasjem, ki temelji na členu 6 (1), (a) Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Vaše pravice
V skladu z določili Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR) imate pravico do dostopa do vaših osebnih podatkov, pravico do popravka, pravico do izbrisa, pravico do prenosljivosti, pravico zahtevati omejitev obdelave osebnih podatkov in pravico do ugovora.
Čas hrambe osebnih podatkov
Hotel Bau hrani vaše osebne podatke toliko časa, kolikor je to potrebno za namen komunikacije. V primeru, da ne želite več prejemati vsebin s strani Hotela Bau in umaknete svoje soglasje za obdelavo osebnih podatkov, bomo vaše podatke v sistemu blokirali in vaših podatkov več ne bomo uporabljali.
Rok hrambe osebnih podatkov se lahko razlikuje glede na veljavno sektorsko zakonodajo. V primeru, ko veljavna sektorska zakonodaja določa obvezne roke za hrambo osebnih podatkov, Hotel Bau izbriše osebne podatke po poteku z zakonom predpisanega obveznega roka.
Piškotki
Piškotek je datoteka, ki shrani nastavitve spletnih strani. Spletna mesta piškotke shranijo v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav in nastavitev, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu.
Piškotki, ki jih uporabljamo na naši spletni strani, ne zbirajo vaših osebnih podatkov, s katerimi bi vas bilo mogoče osebno prepoznati in ne morejo poškodovati vašega računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
Z uporabo spletne strani se strinjate, da se namestijo piškotki na vašem računalniku ali mobilni napravi.
Upravljanje in brisanje piškotkov
Če želite spremeniti način uporabe piškotkov v brskalniku, vključno z blokiranjem ali izbrisom, lahko to storite z ustrezno spremembo nastavitev brskalnika. Za upravljanje piškotkov vam večina brskalnikov omogoča, da sprejmete ali zavrnete vse piškotke, sprejmete samo določeno vrsto piškotkov ali pa vas opozori, da stran želi shraniti piškotek. Piškotke, ki jih je brskalnik shranil, lahko tudi enostavno izbrišete.
Navodila za urejanje piškotkov v posameznih brskalnikih:
· Safari
· Firefox
· Opera
Naša spletna stran zaradi zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje in spremljanja statistike obiska uporablja piškotke.
Kaj je piškotek?
Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala. Piškotki so pomembni za delovanje spletnih strani, za to, da je uporabnikova izkušnja boljša. Z njihovo pomočjo je mogoče analizirati promet na spletni strani, prav tako pa omogočajo napredne oglaševalske tehnike. (Vir: www.ip-rs.si, Smernice informacijskega pooblaščenca)
Piškotki, ki jih uporabljamo:
Ime piškotka | Vrsta | Storitev | Namen | Življenjska doba | Upravljalec |
cc_cookie_accept | lastni | hotel-bau.si | Ta piškotek beleži vašo privolitev uporabe piškotkov. | 1 leto | Hotel Bau |
cc_cookie_decline | lastni | hotel-bau.si | Ta piškotek beleži vašo zavrnitev uporabe piškotkov. | 1 leto | Hotel Bau |
PH_HPXY_CHECK | lastni | hotel-bau.si | Piškotek potreben za osnovno delovanej spletne strani | do konca seje | Hotel Bau |
PHPSESSID |
Ostalo
Sejni piškotek
Spletna stran te piškotke uporablja za shranjevanje začasnih informacij. Ta piškotek živi samo v času enega obiska oz. dokler uporabnik ne zapre spletnega brskalnika.
Upravljanje s piškotki
O uporabi piškotkov na naši spletni strani obveščamo uporabnike ob njihovem prvem obisku oz. dokler ne izberejo eno od možnosti, ki jim je ponujena. Uporabniki se lahko odločajo med privolitvijo (klik na gumb “Dovoli piškotke”) in zavrnitvijo (klik na gumb “Zavrni piškotke”) uporabe piškotkov. V primeru zavrnitve je možno, da nekatere funkcionalnosti naše spletne strani ne bodo delovale. Prav tako je obiskovalcem v vsakem trenutku na voljo gumb “Ponastavi piškotke” (desno spodaj), s katerim lahko kasneje spremenijo nastavitve, vezane na uporabo piškotkov na naši spletni strani.
Hotel Bau
Limbuška cesta 85,
2000 Maribor
Slovenija
LAT. N 46° 33′ 24”, LONG. 15° 36′ 40”
Naložbo VAVČER ZA DIGITALNI MARKETING (rezervacijska platforma) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.